Kdy bude zboží doručeno?
Pokud k Vám zboží během 2-3 pracovních dní nedorazí, nebo nenajdete v poštovní schránce oznámení o doručení zásilky, neváhejte a kontaktujte nás nejlépe na email [email protected]. Poskytneme Vám podací číslo zásilky nebo kontakt na kurýra.
Objednávky přijaté během víkendu nebo státního svátku jsou vyřizovány následující pracovní den.
Mohu šperky MODESI koupit v obchodě?
Prodejny šperků MODESI najdete ve většině velkých měst. Nejvíce prodejen je v Praze. V krajských městech najdete minimálně jednu prodejnu a to v Brně, Českých Budějovicích, Karlových Varech, Hradci Králové, Liberci, Olomouci, Plzni, Ostravě, Ústí nad Labem a Zlíně. Další prodejny šperků MODESI můžete navštívit v Chrudimi, Kladně, Pardubicích, Prostějově, Třebíči, Velkých Bílovicích, Zábřehu a Znojmě. Pokud vaše oblíbená prodejna šperků nemá požadovaný model, prosím obraťte se na vedoucí prodejny nebo přímo na nás.
Ráda bych si objednala větší počet položek. Nabízíte výhodnější ceny?
Povrchová úprava šperků
Ryzost šperků
Jak mám postupovat při reklamaci?
Reklamaci vyřídíte v místě nákupu. Navštivte prodejnu a reklamujte zboží u prodejce. V případě nákupu v eshopu se obraťte na příslušný internetový obchod.
Pokud jste zboží koupili na stránce www.modesi.cz zašlete reklamované zboží na adresu firmy TORAJA, s.r.o., Výstaviště 1, 603 00 Brno. K zásilce přidejte kontaktní email [email protected] a kontaktní telefon 608 341 690. Do zásilky je potřeba přidat Vaše kontaktní údaje a důvod zaslání zboží. Na email [email protected] zašlete název přepravní společnosatia přepravní kód. Ulehčíte nám identifikaci zásilky.
Reklamaci můžete uplatnit na základě faktury, dodacího listu nebo účtenky. Pokud budete zboží zasílat poštou, prosím přiložte doklady o koupi, adresu, telefonní kontakt a email. Zásilku neposílejte na dobírku.
Podle § 18 odst. 4 zákona o ochraně spotřebitelů vyřízení reklamace nesmí trvat déle než 30 dnů, tj. do této lhůty vyřizujeme reklamace. Naše reklamační oddělení Vás v případě potřeby bude kontaktovat.